ترفندهای آموزشی ترفندهای آموزشی .

ترفندهای آموزشی

نحوه نوشتن مهارت در رزومه در ۲ مرحله

۱. نشان دهید که چگونه از مهارت های خود در سابقه کاری خود استفاده کرده اید.

مهارت های خود را فقط به بخش مهارت های رزومه محدود نکنید. از مثال‌هایی در بخش تجربه کاری خود استفاده کنید تا نشان دهید چگونه از مهارت‌های خود برای انجام یک پروژه یا رسیدگی به یک کار حیاتی استفاده کرده‌اید.حذف اکانت مایکروسافت از ویندوز 10

 

این مثال کاری سه مهارت خوب برای قرار دادن رزومه بر اساس تجربه آنها را نشان می دهد: دانش مایکروسافت آفیس، آموزش و راهنمایی دیگران، و تسهیلات برای کار فناوری اطلاعات.

این مثال نشان می‌دهد که می‌دانید چگونه چند کار (خدمت به یک تیم بزرگ) انجام دهید، می‌توانید وظایف اداری (مانند مدیریت تماس تلفنی) را انجام دهید و همچنین یک رویکرد حرفه‌ای در کنار توانایی‌های ارتباطی خوب (دریافت بازدیدکنندگان و پاسخگویی به تماس‌ها) دارید. همه اینها مهارت های عالی برای رزومه هستند.

در برخی موارد، باید مجموعه مهارت های خود را در خلاصه ای از مدارک تحصیلی گسترش دهید. این شامل چند جمله کوتاه است که در آن بیشتر مهارت‌های شغلی را که کسب کرده‌اید توضیح می‌دهید. این بخش فقط در فرمت های رزومه کاربردی و رزومه ترکیبی برای جویندگان کار سطح پایین تا متوسط ​​استفاده می شود.

۲. در خلاصه رزومه خود مهارت بالایی داشته باشید.

بیانیه خلاصه رزومه شما اولین چیزی است که استخدام‌کنندگان باید به آن توجه کنند، بنابراین با ذکر صلاحیت‌ها و مهارت‌های رزومه کار را با صدای بلند شروع کنید. یک ویژگی یا زمینه تخصصی که می خواهید کارفرمایان بدانند چیست؟ بلافاصله در خلاصه خود آن را ذکر کنید.

 

تنها در چند جمله، شما نقاط قوت خود را مشخص کرده اید: هماهنگی در دفتر، حمایت از بیمار و رویکرد حرفه ای. حتماً شرح شغل را به خوبی بخوانید تا بفهمید بهترین مهارت ها برای قرار دادن در بیانیه خلاصه رزومه چیست.رزومه انگلیسی

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۴:۴۰ توسط:maryam موضوع: نظرات (0)