نحوه نوشتن مهارت در رزومه
هنگامی که لیست مهارت های رزومه شما سازماندهی شود، زمان آن می رسد که آن ها را در رزومه خود وارد کنید.آموزش ساخت پاورپوینت با گوشی
فقط کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:
از فرمت رزومه مناسب استفاده کنید.
فرمت عملکردی: اگر تجربه کاری کمی دارید اما می توانید مهارت ها و آموزش های متناسب با شغل خود را داشته باشید، با یک رزومه کاربردی همراه باشید. این مثال بخش مهارتهای رزومه کاربردی نشان میدهد که چگونه میتوانید با دستهبندی بهترین تواناییهای خود، یک عکس فوری دقیق از بهترین تواناییهای خود ارائه دهید.
نمونه بخش مهارت های رزومه کاربردی
مهارتهای حرفه ای:
مدیریت
برنامه ریزی و پذیرایی از بازدیدکنندگان
اعتبار و رعایت بیمه نامه
مدیریت دفتر، از جمله مدیریت موجودی عرضه
میان فردی
ارتباط کلامی و نوشتاری
حل مسئله
همکاری، با تجربه کار با تیم های 10+ پرسنل
فنی
مسلط به MS Office
نرم افزار صورتحساب پزشکی AdvancedMD
مدیریت تلفن های چند خطی
مهارت ها
مدیریت مدارک پزشکی
مدیریت مطب پزشکی
صورتحساب و صورتحساب
ارتباطات بیمار و پزشک
تعیین نوبت و پیگیری
خدمات و پشتیبانی بازدیدکنندگان
فرمت زمانی: اگر تجربه زیادی در زمینه شغلی مورد علاقه خود دارید، با یک رزومه زمانی همراه باشید که شامل فهرستی از مهارت های کلیدی است. برای رزومه خود روی 8 تا 10 مهارت نرم و سخت خود تمرکز کنید و مثال هایی از نحوه به کارگیری مهارت های خود در مشاغل گذشته ارائه دهید.
از این بخش مهارت های نمونه رزومه زمانی به عنوان پایه ای برای فهرست کردن مهارت های خود استفاده کنید.
نمونه بخش مهارت های رزومه زمانی
مهارت ها
مدیریت پزشکی
دانش HMOs و Medicare
نرم افزار پرونده الکترونیک پزشکی (EMR).
فرآیندهای بیمه و صورتحساب
خدمات بیمار
ارتباط کلامی و نوشتاری
چند وظیفه ای
رهبری
توجه به جزئیات
اخلاق کاری قوی
فرمت ترکیبی: اگر چند سال تجربه در زمینه کاری خود دارید یا در حال تغییر شغل هستید و می خواهید مرتبط ترین مهارت های خود را نشان دهید، با یک رزومه ترکیبی همراه باشید. این فرمت رزومه یک لیست مهارت ها (شامل خلاصه ای از مدارک تحصیلی) را با جزئیات سابقه کاری ترکیب می کند که مهارت های شما را نشان می دهد (شبیه به یک رزومه زمانی). این رزومه زمانی و عملکردی را ترکیب می کند تا به همان اندازه بر تجربه کاری و بخش مهارت های رزومه شما تأکید کند.
فقط به این بخش مهارت های نمونه رزومه ترکیبی نگاهی بیندازید تا ببینید مهارت ها چگونه فهرست شده و سازماندهی شده اند.آموزش ساخت پاورپوینت با گوشی
مثال بخش مهارت های رزومه ترکیبی
خلاصه صلاحیت ها:
مسلط به مدیریت و نگهداری سوابق
تحقیق و حل و فصل دعاوی به موقع
متخصص در تضمین کیفیت و حسابرسی
مهارت های کلیدی:
گزارش مالی
فرایند پرداخت
نرم افزار ERP
تکمیل فرم های بیمه
توضیح مزایا (EOB)
بررسی و ارزیابی حساب
مسلط به Quickbooks
توجه به جزئیات
ارتباط کلامی و نوشتاری
مدیریت پروژه
برچسب: ،